RAPORT: Sprawdzone sposoby na spotkanie z konsumentem
Czy kultowy kowboj Marlboro przetrwałby w niezmienionej formie w XXI wieku?
Czy konsumenci są w stanie zapłacić więcej za produkt z certyfikatem jakości? Jeśli tak, to dlaczego?
Jakie priorytety mają poszczególne pokolenia i jak wpływają na ich decyzje zakupowe?
I co wspólnego z tym wszystkim mają oświadczenia żywieniowe i zdrowotne?
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w raporcie „Sprawdzone sposoby na spotkanie z konsumentem”. Pobierz raport i poznaj najważniejsze wnioski!
Do współpracy zostali zaproszeni partnerzy merytoryczni:
Emilia Hahn
CEO PR Hub
Ekspert ds. PR i marketingu
Izabela Tańska
IGI Food Consulting
Ekspert ds. prawa żywnościowego
W raporcie wyjaśniamy:
Trendy na rynku spożywczym – czyli jakimi ścieżkami podąża konsument?
Dlaczego prozdrowotne właściwości warto wyróżniać na opakowaniu i jak to robić zgodnie z przepisami?
Jak skutecznie wykorzystać oświadczenia żywieniowe i zdrowotne w komunikacji marketingowej?
Pobierz podsumowanie Raportu Sprawdzone sposoby na spotkanie z konsumentem*
Pobierz podsumowanie Raportu